Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2021 05:08 - Зорница
Автор: tonkata73 Категория: Поезия   
Прочетен: 1162 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пред мен се появи като зората,
усмихната, и с румени страни,
докосна ме невинно по ръката,
погледна ме с омайващи очи.

Поведе ме към хоризонт далечен,
обгърнат от мъглата на мечти,
и в този миг на тебе бях обречен,
живот изпълнен с радост и сълзи.

Завръщам се в онази утрин ясна,
сърцето ми забързано тупти,
мелодията тиха, сладострастна,
от твоя глас в главата ми звучи.

И пак си там, тъй крехка и ефирна,
приседнала на моето легло,
усмивката ти нежна и немирна,
примамва ме, шепти ми на ухо.

Красива си, и толкова реална,
преливаш от енергия, живот,
все още чакаш, още си ми вярна,
видение, родено с кръв и пот.

Косата ми, наскоро побеляла,
отново галиш с обич и тъга,
прегръщам те, но въздухът остава
в ръцете ми, отронва се сълза.

Създадох те в копнежите си млади,
роди се в мен, прогони самотата,
в разрухата поникнаха ливади,
под пръстите ти цъфнаха цветята.

Не ме кори, че вече остарявам,
че чака дълго пак да се явя,
че ден след ден нарочно подминавам,
не спирам все пред твоята врата.

Сега съм тук, прегърбен, уморен,
отново търся твоята ръка,
един последен танц, последен ден
на този свят, води ме у дома.



Тагове:   стихове,   tonkata73,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemela - :)
30.09.2021 14:29
След всяка обич, винаги остава
в сърцето или в паметта по нещо -
дали ще бъде спомен за жарава,
или за детски плаха първа среща...
цитирай
2. tonkata73 - :)
30.09.2021 18:15
Бях още аз хлапак, едва на седем,
когато срещнах първата любима,
мечтаех си за нея, неуверен
до осми клас, разцъфнала, красива. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tonkata73
Категория: Поезия
Прочетен: 195606
Постинги: 215
Коментари: 216
Гласове: 2168
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930